Thursday, February 29, 2024

Αδυνάτισμα: Χάστε πόντους από τη μέση με το βουτυράτο φρούτο που κόβει την όρεξη

3dc582b7b5d00326581f276b3a1758e7 Xl
Κοινοποίηση

Το αβοκάντο, με την πλούσια, βελούδινη και κρεμώδη σάρκα του, αποτελεί έναν εξαιρετικά υγιεινό και θρεπτικό συνοδευτικό στη διατροφή μας. Εκτός από την εξαιρετική γεύση του, το αβοκάντο είναι δημοφιλές και για το ρόλο του στο αδυνάτισμα, καθώς και για τα οφέλη του για την υγεία.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του αβοκάντο που το καθιστούν σύμμαχο στη μάχη κατά των περιττών κιλών είναι η υψηλή περιεκτικότητά του σε υγιεινά λιπαρά. Τα λιπαρά αυτά, που περιλαμβάνουν τα μονοακόρεστα λιπαρά, ενισχύουν τον μεταβολισμό και βοηθούν στη μείωση του περίσσειου λίπους στο σώμα. Ταυτόχρονα, το αβοκάντο είναι πλούσιο σε ίνες, που προάγουν την αίσθηση κορεσμού και ελέγχουν την όρεξη, βοηθώντας έτσι στη διατήρηση ενός υγιεινού βάρους.

Επιπλέον, έρευνες επιβεβαιώνουν ότι η τακτική κατανάλωση αβοκάντο σχετίζεται με την απώλεια βάρους. Σύμφωνα με ανάλυση του National Health and Nutrition Examination Survey, οι συμμετέχοντες που περιλάμβαναν συχνά το αβοκάντο στη διατροφή τους είχαν μικρότερο σωματικό βάρος και μικρότερη περίμετρο μέσης σε σχέση με όσους δεν το κατανάλωναν συχνά ή καθόλου.

Επιπλέον, τα αποτελέσματα μιας κλινικής δοκιμής σε υπέρβαρους ενήλικες έδειξαν ότι η κατανάλωση μισού αβοκάντο στο μεσημεριανό γεύμα προκάλεσε παράταση του κορεσμού και μείωση της επιθυμίας για φαγητό για περίπου 5 ώρες μετά το γεύμα.

Εκτός από τον ρόλο του στο αδυνάτισμα, το αβοκάντο ενισχύει τη γενική μας υγεία χάρη στην πλούσια σύνθεση σε θρεπτικά συστατικά. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα, όπως βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ, βιταμίνη Ε, κάλιο και ωφέλιμα φυτοχημικά που συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών. Η πλούσια σε αντιοξειδωτικά σύνθεσή του, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει τον οργανισμό από την επιβλαβη δράση των ελεύθερων ριζών.

Οι έρευνες συσχετίζουν την κατανάλωση αβοκάντο όχι μόνο με μείωση πόντων από την περιοχή της μέσης, αλλά και με την μείωση της κακής χοληστερόλης, τη ρύθμιση του σακχάρου, αλλά και τη μακροζωία.

Συστήνεται να εμπλουτίσουμε τη διατροφή με το 1/4 ή το 1/3 ενός αβοκάντο καθημερινά. Η προσθήκη στη σαλάτα ή στο σάντουιτς είναι ιδανικές επιλογές.

Special tip: Για τους λάτρεις της άσκησης, το αβοκάντο αποτελεί ιδανική τροφή πριν από την προπόνηση, καθώς παρέχει μια γερή δόση ενέργειας με την παρουσία υγιεινών λιπαρών και φυσικών σάκχαρων.

ΠΗΓΗ: ygeiamou.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ιδιωτικά Θεραπευτήρια

Heart Health Main

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ

@2023 – All Right Reserved. Designed and Developed by Diadromh

@ – diadromhgr@gmail.com

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?