Thursday, February 29, 2024

Χάστε κιλά βάζοντας την κολοκύθα στη διατροφή σας

Κοινοποίηση

Τα οφέλη της κολοκύθας είναι περισσότερα από αυτά που νομίζατε.

Η γλυκιά κολοκύθα είναι το σήμα κατατεθέν του φθινοπώρου και οι λόγοι για να τ ην εντάξετε στην διατροφή σας είναι πολλοί. Είναι καλή πηγή θρεπτικών συστατικών, περιέχει επίσης αντιοξειδωτικά και έχει λίγες θερμίδες.

Αναλυτικά παρακάτω όλα τα οφέλη σύμφωνα με μελέτες.

Έχει υψηλή διατροφική αξία. Η κολοκύθα περιέχει μία πληθώρα θρεπτικών συστατικών. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Healthline.com, τα 245 γραμμάρια κολοκύθας περιέχουν:

  • Θερμίδες: 49 kcal
  • Λιπαρά: 0,2 gr
  • Πρωτεΐνη: 2 gr
  • Υδατάνθρακες: 12 gr
  • Φυτικές ίνες: 3 gr
  • Βιταμίνη Α: 245% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας
  • Βιταμίνη C: 19% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας
  • Κάλιο: 16% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας
  • Μαγνήσιο: 11 % της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας
  • Βιταμίνη Β2: 11% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας
  • Σίδηρος: 8% της ημερήσιας προτεινόμενης ποσότητας

Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Η γλυκιά κολοκύθα περιέχει αντιοξειδωτικά όπως είναι η βήτα-καροτίνη, η άλφα-καροτίνη και η βήτα-κρυτποξανθίνη, τα οποία εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύοντας έτσι τα κύτταρα.

Βοηθά στην απώλεια βάρους. Η κολοκύθα έχει λιγότερες από 50 θερμίδες ανά μερίδα και αποτελείται κατά 90% από νερό. Αξίζει μία θέση στη διατροφή σας εάν θέλετε να χάσετε βάρος και μπορείτε να την αξιοποιήσετε για να φτιάξετε σνακ, φαγητά ή ακόμα και γλυκά.

Κάνει καλό στο δέρμα. Η κολοκύθα περιέχει βήτα-καροτίνη η οποία εκτός των άλλων κάνει καλό στην επιδερμίδα και την προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία. Επίσης, η κολοκύθα περιέχει βιταμίνη C, η οποία ενισχύει την παραγωγή του κολλαγόνου.

Μειώνει τον κίνδυνο για καρκίνο και καρδιακές παθήσεις. Λόγω συστατικών της όπως, η βιταμίνη C, to κάλιο, οι φυτικές ίνες και τα αντιοξειδωτικά που περιέχει, η κολοκύθα θεωρείται μία πολύ υγιεινή και θρεπτική τροφή που συμβάλλει στη συνολική υγεία του οργανισμού.

Κάνει καλό στην όραση. Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς της σε βιταμίνη Α, η κολοκύθα όπως και τα καρότα και άλλα φρούτα και λαχανικά πορτοκαλί χρώματος, προστατεύουν τα μάτια και την όραση.

ΠΗΓΗ: onmed.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Ιδιωτικά Θεραπευτήρια

Heart Health Main

Γιατροί ΕΟΠΥΥ σε όλη την Ελλάδα

ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ

@2023 – All Right Reserved. Designed and Developed by Diadromh

@ – diadromhgr@gmail.com

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?